czwartek, 31 lipca 2014

POCZĄTEK. DROGA. WALKA. SIŁA !

Nie chcę być gruba, a jestem.
Nie chcę być słaba, a jestem.
Nie chcę być nikim, a jestem.
Chcę walczyć. Muszę! Pomóż mi. Pomóż sobie!

Po 7 latach szarpaniny z ED, popadaniu w skrajności w skrajność (w przedziale wagowym od 41 do 67 kg) mówię DOŚĆ! Nie będę się żalić! Płakać! Do tej pory niczego dobrego mi to nie przyniosło! Wiem jednak, że jeśli chodzi o moją skrajność to wolę tę z anoreksją na ramieniu aniżeli upadlanie się w kilogramach żarcia. Początek jest trudny ale z Waszą pomocą uda się i mnie i Wam. Wierzę w to,  tylko to mam, bo gdyby nie ta wiara, nie byłoby mnie tutaj.

START 31 lipiec 2014 r. godz. 23.17

Plan: jeden posiłkek dziennie !!! (kasza manna gotowana na mleku i wodze w proporcjach 1 szkl mleka 1,5%, 1/2 szkl wody) albo duży jogurt naturalny albo owsianka nesvita + przekąska w postaci owocu.

Restrykcyjny??? 

Na pewno, ale w ostatnim czasie najadłam się tylu różnych "smakołyków", że zasłużyłam tylko na takie menu. Bo kolejny miejsac sie konczy a ja znow go spieprzylam...Siedze teraz z przepelnionym zoladkiem, ze az ruszyc sie nie moge, bo oczywiscie " najedz sie ten ostatni raz, jutro nowy miesic, wiec zaczniesz z czystą kartką od jutra, od poczatku, nażryj sie ten OSTATNI raz" i takie gadanie ciagle i bla bl bla. I powodzenia i dyscypliny i kontroli.

Dziekuję,

dobranoc,

Nieklasyczna


koronka

3 komentarze:

  1. Skoro teraz przez pewien okres czasu jadłaś więcej sądzę, że powinnaś wolniej zmniejszać ilość kcal. Nie bierz tego za złośliwość, ale jeśli od razu rzucisz się na głęboką wodę możesz utonąć.
    Ile masz lat i ile wzrostu, jeśli mogę spytać?
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak kiedyś robiłam z tym najadaniem się tuż przed dietą. Na szczęście ostatnim razem stwierdziłam, że nie warto, i że najem się jak już będę chuda ;) Btw dobrze, że masz taką motywację do działania.
    Trzymaj się chudo x

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz sobie radę kochanie, nigdy nie przestawaj w siebie wierzyć. powodzenia ; *

    OdpowiedzUsuń